پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228662
رشادت‌هاي فرزندان چهارمحال و بختياري در 8 سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است
تاریخ انتشار : 1396/07/15 18:46:23
نمایش : 1559
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه رشادت‌هاي فرزندان چهارمحال و بختياري در هشت سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است گفت: امروز نيز اين جانفشاني‌ها ادامه دارد و گواه اين مطلب تقديم ۱۱ شهيد مدافع حرم در دفاع از حرم آل‌الله است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گردهمايي ياوران ولايت اظهار کرد: اين اولين گردهمايي رزمندگان و ايثارگران استان است که به مناسبت ۱۵ مهرماه سالروز سفر پرخير و برکت رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختياري، دومين سالگرد کنگره ۲ هزار و ۴۰۰ شهيد استان و سالروز افتتاح تيپ قمربني‌هاشم (ع) برگزار شد.

وي تصريح کرد: خدا را شاکريم که براي اولين بار جمع زيادي از رزمندگان در کنار يکديگر مي‌بينيم.

سردار اکبري اضافه کرد: شهداي مدافع حرم براي دفاع از حريم جمهوري اسلامي ايران و جمع‌آوري خيرات براي آخرت رفتند و نه براي بدست آوردن امتيازات دنيايي.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود شهدايي که هنوز گمنام مانده‌اند بيان داشت: رزمندگان استان در سال ۵۸ و ۵۹ وارد کردستان شدند و با شروع جنگ وارد جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شده، حضور اين رزمندگان و دلاوري‌هاي آن‌ها در شوش زبان‌زد همگان است.

وي با بيان اينکه رزمندگان چهارمحال و بختياري جلودار عمليات والفجر چهار بودند تاکيد کرد: بايد يادمان بيايد که رزمندگان اين استان به‌عنوان جناح در عمليات والفجر هشت ايستادند و اين ايستادگي همراه با تقديم شهداي بسياري بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بايد ياد و خاطره شهدا را گرامي داشت و به خاطر سپرد که اين شهدا در روز قيامت شهادت خواهند داد.

وي با تاکيد بر اينکه رشادت‌هاي فرزندان چهارمحال و بختياري در هشت سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است افزود: امروز نيز اين جانفشاني‌ها ادامه دارد و در جايي که نياز باشد رزمندگان چهارمحال و بختياري وارد ميدان شده و گواه اين مطلب تقديم ۱۱ شهيد مدافع حرم در دفاع از حرم آل‌الله است.

سردار اکبري بيان داشت: نام تيپ هميشه سرافراز قمربني‌هاشم (ع) در ايران ماندگار شده و هنوز هم فرزندان دلير اين تيپ ايستاده و ايستادگي مي‌کنند و با همه وجودشان پشت ولايت و کشور خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري پيام گردهمايي ياوران ولايت را پيمان مجدد با مقام معظم رهبري عنوان و خاطرنشان کرد: ما تا هميشه شعار "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده" را با مشت گره کرده به دنيا اعلام مي‌کنيم و در عمل آن را به اثبات مي‌رسانيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html